תקנון

1.1 הקניה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה.

אנא קרא את התקנון בקפידה, שכן הגשת הצעת רכישה ו/או הרשמה לקבוצת קניה בזירת המכירות מעידה על הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון זה.

 1.2 האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.

 1.3 משמעותה של המילה "פעולה" בתקנון זה הינה – כל פעולה המתבצעת לשם רכיש תמוצר או שירות המוצעים למכירה בזירת המכירות, לרבות הצעת רכישה ו/או הרשמהלקבוצת קניה.

 1.4 רשאי להשתתף במכירות כלתושב ישראלי אשר מלאו לו 18 שנים וברשותו כרטיס אשראי בתוקף, של אחת מחברות האשראי הישראליות.

1.5 לביצוע פעולה בזירת המכירות רשאי כלמשתמש שברשותו תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט וכרטיס אשראי אשר ניתן לסליקה על ידי אחת מחברות האשראי הפועלות בישראל כדין, ותקף ביום ביצוע הפעולה. ביצוע פעולה בזירת המכירות לרבות מסירת פרטי כרטיס האשראיבירורים ופעולות אחרות, ניתן לבצע גם באמצעות הטלפון.

 1.6 אספקת המוצרים ו/או השירותים תתבצע על פי הוראות תקנון זה להלן.

 1.7 למען הסר ספק, המוצרים המוצעים למכירה בזירת המכירות, מתן אחריות וכדומהמוטלת על הספקים באופן בלעדי. 

 1.8 במקרה של שדרוג מכשיר אצל הספק, הארנב מתחייב לדגם החדש ביותר של המכשיר, האתר לעתים מתעדכן באיחור והפרטים הרשומים בפירוט המוצר, לא תמיד יהיו זהים למוצר המשודרג.

2.   הזמנת מוצרים ו/או שירותים

2.1  באתר מוצעים למכירה בזירת המכירות מגוון רחב של מוצרים ושירותים (להלן: "מוצרים") מאת מיטב היצרנים בארץ ובעולם. המוצרים מוצעים למכירה בזירת המכירות.

 2.2 כדי שהספק יוכל למלא אחר הצעתך לרכישת מוצר (להלן: "הזמנתך") חשוב שהמוצרים שהזמנת יימצאו במלאי של הספק. למרות שהספקיםעושים כמיטב יכולתם להבטיח שהמוצרים המוצגים בזירת המכירות יימצאו במלאיהרי שלעתים מוצרים המוצגים בזירת המכירות אזלו. אם המוצרים חסריםתשלח לך הודעה מתאימה באמצעות הדואר האלקטרוני שלך או באמצעות הטלפוןבמקרה זה, שומרים לעצמם הספקים את הזכות להגיש לך, במידה וישנה כזאת הצעה לרכישת מוצר חלופי בעל אופי ומחיר דומים. אם תקבל את הצעתם, יעודכנו פרטיהזמנתך מחדש. אם החלטת לסרב, תבוטל הזמנתך והספק ימנע מחיוב כרטיס האשראי שלך.

2.3 במידה ותחול טעות בתום לב בהדפסה, בתיאור המוצר/השרות, בתנאי המכירה, ו/או במקרה של טעות בהזנת נתוני המכירה ו/או טעות בהזנת הנתונים ממגיש ההצעה/הרוכש, רשאי המוכר/החברה לבטל את הרכישה הספציפית.

3. תהליך ההזמנה

3.1  לאחר שהצעתך התקבלה , תקבל אישור על כך בדף ה"הצעות שלי" וכן העתק הזמנה יישלח לדוא"ל שרשמת. אישור זה אינו מחייב את הספק לספק את המוצרים שהצעותיך זכו בהם, והוא רק מעיד שפרטי ההצעות הזוכות נקלטו במערכת.

3.2   רק לאחר שתסתיים בדיקת פרטי כרטיס האשראי שלך ויתקבל אישור חברת כרטיסי האשראי לביצוע הרכישה, תיחשב הצעתך כברת ביצוע. לאחר אישור חברת כרטיסי האשראי, יפעל הספק בהליכי אספקת המוצרים שזכית.

4. הזמנה משובשת

4.1  כדי שהספקים יוכלו לספק לך את המוצרים שזכית בהם, צריכה הצעתך להתקבל ולהיקלט החברה באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים למשלוח המוצרים ולחיובך. סיבות שונות עלולות לגרום לתקלות ולשיבושים בקליטת הצעתך ועיבודה על ידי החברה. אם תקבל הודעה בדבר תוכן שגוי בפרטי הצעתך או הודעה בדבר תקלה שארעה במערכת בעת קליטת הצעתך, אנו ממליצים שתפנה אל שירות הלקוחות שלנו באמצעות הדואר האלקטרוני _arnavyarok@gmail.com או ב 0548009786

 4.2 אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטי זיהוי שגויים, לא יהיה בידי הספקים להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יחזרו לספקים, עקב פרטים מוטעים שמסרת, תחויב בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים. הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל"ז – 1977 ו/או בכל דין.

5. אמצעי התשלום

 5.1 באפשרותך לשלם באמצעות כרטיס אשראי תקף אשר ניתן לסליקה על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין. את מספר כרטיסך ופרטיו תידרש להזין במקום המיועד לכך.

5.2  הספק ימתין לאישור חברת כרטיסי האשראי בגין הרכישה שבצעת באמצעות כרטיסך, ורק לאחר קבלת האישור יעבד הספק את הזמנתך וישלח אליך את המוצרים.

6. פרטיות

 6.1 הפרטים האישיים שמסרת ותמסור בעת הצעותיך, כמו גם פרטי הרכישות שתבצע בעתידיישמרו במאגר המידע של החברה. החברה  לא תעביר את פרטיך האישיים לאף גורם אחר זולת לספקים וזאת רק על מנת להשלים את פעולות הרכישה שביצעת באתר. למרות שעל פי חוק אינך חייב למסור לנו את פרטיך האישיים, לא נוכל לטפל בהזמנתך אם לא נקבל אותם.

6.2 החברה תהא רשאית לשלוח אליך דואר אלקטרוני, לפנות אליך בכתב או בע"פ בכל מידע .
אם אינך מעוניין שנפנה אליך כאמור לעיל, יהיה עליך לציין 
זאת במקום המיועד לכך בדואר אלקטרוני בפרסום הראשון שתקבל.

6.3  החברה מקדישה משאבים ונוקטת אמצעים מחמירים למניעת חדירה לזירת המכירות ולסיכול פגיעה אפשרית בפרטיות המשתמשים. עם זאת, לא ניתן לשלול שיבושים באופן מוחלט. על כן, הינך מצהיר בזאת כי לא תהיה לך כל טענה ו/או דרישה/או תביעה נגד רוקי ספורט ו/או מי מטעמה עקב פגיעות, תקלות ו/או שיבושים כאמור.

7. עוגיות (cookies)

 7.1 עוגיות הינן קבציטקסט קטנים אשר נשלחים על ידי שרת האתר, באמצעות הדפדפן שלךעל הכונן הקשיח של המחשב בו אתה משתמש. העוגיות אינן מכילות מידע שמזההאותך באופן אישי ואתה יכול לכוון את תוכנת הדפדפן שלך כך שתסרב לקבל אותןהשימוש בעוגיות יאפשר לנו לספק לך שירות מהיר ויעיל ויחסוך ממך את הצורךלהזין את פרטיך האישיים פעם נוספת.

8. אספקת המוצרים

8.1  אספקת המוצרים תתבצע בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד המכירה של המוצר.

8.2 זמני האספקה להם הספקים מתחייבים מצוינים בסמוך לכל מוצר ומוצר בזירת המכירות (להלן: "מועדי האספקה"). חישוב מועדי האספקה יהיה על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א'-ה', למעט ימי שישי, ערבי חגים ומועדים, שבת וימי חגים ומועדים. יחד עם זאת, הספקים יעשו כמיטב יכולתם להקדים את זמן האספקהוברוב המקרים גם מצליחים בכך.

8.3 לתשומת לבך: המוצרים יסופקו לביתך באמצעות שליחים ו/או באמצעות דואר רשום לכתובת שמסרת במהלך תהליך רישום הצעתך בזירת המכירות, אלא אם צוין אחרת. אספקת המוצרים ושליחתם תתבצע על פי הוראות תקנון זה. אם הזמנת לכתובת עסקית (חברה) נא ציין את שם החברה ליד שם המזמין.

8.4  הספקים ו/או מי מטעמם לא יישאו בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם, כדוגמת שביתות או השבתות, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות תקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון (מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר וכיו"ב), במקומות כמו יהודה שומרון ובשטחים ההספקה תיהיה עד 30 ימי עבודה. משלוחים לאילת החיוב יהיה שונה וימסר למזמין לפני ההספקה. אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועדי האספקה. במקרים אלה רשאי הספק להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקהולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.

8.5 המוצרים השונים יסופקו באמצעות שליחים או באמצעות דואר ישראל. מוצרים שיסופקו באמצעות דואר ישראל יישלחו בכפוף לזמן האספקה בדואר ישראל ובכפוף לטיב ולתנאי השירות המקובלים בדואר ישראל. יודגש בזאת, כי זמני האספקה של מוצרים שאינם מסופקים באמצעות שליחים אינם ניתנים לבקרה על ידי הספקים ואינם בשליטתם והנך מצהיר כי לא תהיה לך כל טענה נגד מי מהספקים עקב שיבושים באספקה שלא באמצעות שליח.

8.6   אספקת המוצרים באמצעות שליחים תתבצע בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחיםמטעם הספקים, ובכפוף לרשימת היישובים של הספקים בהן מתבצעת שליחות עדהבית. במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים מטעם הספקים לבצע את המשלוח עד לבית הלקוח מכל סיבה שהיא, לרבות בשל תנאי מזג אוויר ו/או מצב בטחוני העלול לסכן את חיי המשלחים, יובהר העניין ללקוח על ידי הספק ויימצא פתרון חליפי המקובל על שני הצדדים. יובהר בזאת, כי בכל הנוגע לביטול משלוח בשל התנאים שצויינו לעיל, יהיו הספקים הפוסקים הבלעדיים.

8.7  במקרה שלהובלה חריגה, על פי שיקול דעתם הבלעדי של הספקים או מי מטעמם (כגון הובלה שלא ניתן לבצעה באמצעות מדרגות או מעלית, הובלה שנדרש מכשור מיוחד לביצועה או הובלה לקומות גבוהות), תחול כל עלות ההובלה, במלואה, על הלקוח מבצע ההזמנה בפועל.
ההובלה תתבצע בשעות בין 8:00 לבין שעה 16:00 או לפי אפשרות המוביל בשעות אלה  בתנאי שהמוביל מגביל את בוא לתחום של שעתיים ומודיע על כך  יום קודם

. 8.8 יובהר, כי דמי המשלוח בהם מחויב הלקוח, כוללים בין היתר את עלות אריזת המוצר, אחריות וביטוח המוצר בעת המשלוח וכן הוצאות המשלוח בפועל.
 8.9 יתכנו עיכובים של המשלוח שנגרמו ע"י צד שלישי (חברות שליחויות למינהם) שלא תלויים בספק .

9.  מחירים ותשלומים

 9.1 כל המחירים שמופיעים בזירת המכירות כוללים מע"מ אלא אם כן צוין אחרת במפורש.

10. ביטול רכישה והחזרת מוצרים

10.1 אתה רשאי להחזיר את המוצרים שרכשת בזירת המכירות בתוך 14 (ארבעה עשר) ימיםמיום קבלתם, כשהם ארוזים באריזתם המקורית ושלא נעשה בהם כל שימוש!! אם רכשת מכשיר כושר או הליכה ינוכה מהתשלום דמי משלוח ו30 אחוז ירידת ערך. לאחר בירור פנייתך לביטול הצעתך אצל הספק, עלייך להחזיר את המוצר למחסני הספק, או לחילופין, לבקש מהספק שישלח שליח לביתך לאיסוף המוצר והחזרתו לספק (במקרה שהחזרת המוצר תבוצע על ידי שליח הספק, תחויב בדמי החזר). לאחר החזרת המוצרים תזוכה במחיר ששילמת עבורם (לא כולל דמי משלוח), ובניכוי הוצאות הספק כדין. 

10. 1במקרה בו המוצרים אותם קיבלת לא היו תקינים בעת קבלתם, לא תחויב בדמי המשלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול.

10.2כל עוד, לא קיבלת את המוצר, ביטול הזכייה ייעשה בכתב , בפקס ובליווי הודעה טלפונית
לאחר קבלת המוצר, ביטול הקניה ייעשה אך ורק בהודעה
 בכתב בליווי הודעה טלפונית למשרדי הספק כמופיע בחשבונית ו/או תעודת המשלוח, וזאת עד 14 ימים מיום קבלת המוצר.

10.3 ביטול הזמנה שנמצאת בהליכים מתקדמים ( כגון יום לפני האספקה או לאחר הודעה על הספקת המוצר),מסיבות כל שהם יחויבו בדמי ביטול של 10% או 100 שקל הנמוך מבניהם/

10.4 צוות הארנב עושה את מיטבו כדי להמליץ על המכשיר שהכי מתאים לצרכים שלכם, צוות הארנב ניסה בעצמו את כל המכשירים ויש לו מידע רב ותגובות על כל מכשיר, אם זאת המלצה היא בגדר המלצה בלבד

11. אחריות

הארנב הירוק מתחייב לעזור בכל שאלה או תקלה הקשורה לתפעול המכשיר ואם צריך גם לשלוח לבדיקה.
זמן האחריות תלוי במכשיר ובדרך כלל נע בין שנה ל10 שנים.

האחריות של הארנב היא תמיד רק לשנה. אם יש עוד אחריות של החברה אז אפשר לשלוח לחברה ולבדוק אם המכשיר תחת אחריות.
האחריות על מכשירי האידוי חלה רק על גוף החימום חיבורים, צג, מחשב. יש לשים לב שהאחריות אינה מכסה את אורך חיי הסוללה, האחריות אינה מכסה שברים או אביזרים הכלולים לרבות פילטרים ופיות או תקלות שיכולות להיווצר משימוש לא תקין במכשיר.

 11.1 החברה  ו/או מי מטעמה אינם נושאים בכל אחריות לטיבה מוצרים, לתכונותיהם, לשמות היצרנים ו/או לכל מצג שנעשה בזירת המכירות בכל הנוגע לפרטים האמורים. האחריות המלאה והבלעדית בכל הנוגע למוצרים ו/שירותים חלה על הספקים.

לעיתים יתכנו הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים בזירת המכירות לבין הגוונים המדויקים של המוצרים כפי שיסופקו בפועל. המוצרים בזירת המכירות מוצגים בתום לב ובאחריות הספקיםואין בהצגתם באתר משום המלצה ו/או הבעת דעה  לגבי אופיים של המוצרים, תכונותיהם, טיבם, שמות היצרנים וכיו"ב. אם רכשת מוצרים פגומים, זכותך להחליפם או להחזירם ולקבל את כספך בחזרה, כמפורט בתקנון זה.

 11.2 האחריות הבלעדית למוצרים,  לאיכותם, לטיבם, לעמידותם ולתכולתם, לרבות הוראות הפעלה בשפה העברית, חלה על הספקים ובהתאם לתנאים המופיעים על תעודת האחריות שמצורפת אליהם. הספקים לקחו על עצמם את כל החובות המוטלות על "עוסק" על פי חוק הגנת הצרכן, תשמ"א – 1981 והתקנות שהוצאו מכוחו.
במקרה של בעיה בגוף החימום הספק מתחייב להחליף את המכשיר לחדש או לתקנו בזמן האחריות.

בעיה במסך, במגעים או בבית הסוללה תתוקן או יוחלף המכשיר לחדש, תקלה שקשורה לסוללה לאחר שנה לא תהיה כלולה באחריות.
יש לקחת בחשבון שהאחריות לא כוללת את חיי הסוללה, במקרה שסוללה מגיעה לא תקינה ב3 חודשים הראשונים המכשיר יוחלף לחדש. סוללה שנגמרה עד שנה תוחלף או יוחלף המכשיר. במקרה של סוללה שנגמרה לאחר יותר משנה, יצטרך הלקוח לקנות סוללה חדשה או להחליף מכשיר.

11.3  בשום נסיבות לא תחול על החברה  ו/או מי מטעמה אחריות כלשהי בגין נזק ישיר, עקיף, דמי נזיקין עונשיים, נזק מקרי, מיוחד או תוצאי, ו/או כל נזק אחר מכל סוג ומין, לרבות, ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, דמי נזיקין בגין אובדן השימוש, אובדן נתונים או אובדן רווחים, הנובעים או קשורים בכל דרך שהיא בשימוש או בביצועי זירת המכירות, בגין עיכוב בשימוש או באי יכולת להשתמש בזירת המכירות, באספקתם או באי אספקתם של מוצרים או שירותים, או בכל מידע, תוכנה, מוצר, שירות וגרפיקה נלווית שהושגו באמצעות זירת המכירות, ו/או הנובעים בכל דרך אחרת מן השימוש בזירת המכירות, בין בהתבסס על הסכם ובין בנזיקין, בין באחריות מוחלטת, ו/או כל עילה אחרת

אם אינך שבע רצון מחלק כלשהו של זירת המכירות או מאחד מתנאי תקנון זה, אנא כתוב אלינו ונבחן את פנייתך בקפידה.

 11.4 השירות בזירת המכירות ניתן לשימוש כמו שהוא ("AS IS"). לא תהיה לך כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי החברה  ו/או מי מטעמה בגין תכונות השירות, יכולותיו, מגבלותיו והתאמתו לצרכיך ולדרישותיך.

11.5  החברה  מתחייבת לעשות מאמצים למען שביעות רצונו של הלקוח ולאבטח את זירת המכירות ואת רמת השירות בה, אךאינה מתחייבת שהשירות בזירת המכירות לא יופרע, יינתן כסדרו בלא הפסקותיתקיים בבטחה וללא טעויות, ו/או יהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית , נזקים, קלקולים, תקלות – לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה אובקווי התקשורת לאתר – אצל החברה, מי מספקיה ו/או מי מטעמה.

12.  דין ושיפוט

הדין החל על הצעותיך ועל תקנון זה, הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוטה ייחודית לכל עניין ומחלוקת, נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב בלבד.

13. שאלות ובירורים

לבירורים ולשאלות במהלך הרכישה, ניתן לפנות אל מרכז ההזמנות של החברה, 24 שעות, 7 ימים בשבוע באמצעות הדואר האלקטרוני arnavyarok@gmail.com 

"הארנב הירוק" עושה את מיטבו כדי להציע סטנדרט חדש באיכותם וטיפולם של המוצרים אותם הוא מציע למכירה באתר ומתחייב לשירות מהיר ואמין. כדי לקבל את המוצר שלכם במהירות המרבית יש לבצע הזמנה מראש באתר. 

– להנחה מיוחדת למטופלי קאנביס רפואי יש להתקשר לשירות הלקוחות של הארנב הירוק

המשלוחים נארזים בקפידה ומגיעים במשלוח דיסקרטי ומרשים.

בצורה שתשמור על המוצרים באיכותם הגבוהה.

× אנחנו כאן לרשותך