קונדקשן וקונבקשן בוופורייזר

איך לבחור וופורייזר נייד: הולכת אוויר חמה או חימום ישיר (קונבקשן או קונדקשן)

מה ההבדל בין קונדקשן וקונבקשן?

קונדקשן וקונבקשן בוופורייזר

קונדקשן = חימום ישיר, תא החימום מתחמם ומביא את העשבים לטמפרטורה של כמעט בעירה עד שמשתחררים אדים.

קונבקשן = הולכת אוויר חמה, החום מגיע מתחת לתא החימום דרך העשבים עד שמשתחררים אדים שיוצאים בשאיפה מהפיה.

מה יותר מתאים לי קונדקשן או קונבקשן?

אם אתה בהפסקת עישון ומחפש מכשיר וופורייזר של אדים חמים

אתה כנראה תעדיף חימום ישיר, כי זה מוציא יותר אדים ויותר מזכיר עישון. מה שחשוב לשים לב, אם הולכים על וופורייזר בשיטת קונדקשן, שתא החימום הוא תא חימום קרמי. תא חימום קרמי מחמם את העשבים שווה בשווה ומוציא כמות אדירה של אדים.

אם אתה מתחיל עם וופורייזר ולא עישנת בעבר, אתה כנראה תעדיף וופורייזר אדים קרים

בוופורייזר של אדים קרים, יוצא פחות אדים אבל הטעם הרבה יותר עשיר. מה שחשוב לשים לב, שמדובר על וופורייזר מספיק גדול כדי ששיטת ההולכת אוויר חמה באמת תעבוד בצורה אידיאלית. כדאי גם לקחת מכשיר שהתא חימום שלו עשוי מחומרים איכותים כמו נירוסטה או קרמי.

לסיכום אם בחרתם לעבור לאידוי בוופורייזר.

הדבר הראשון שיגידו לכם זה קונדקשן וקונבקשן. וכל חברה תגיד שלה יש את הטכנולוגיית אידוי הטובה ביותר.

אבל זה לא הדבר הכי חשוב, ההבדל הכי גדול בין המכשירים זה אדים חמים ואדים קרים, הדבר השני שחשוב לשים לב זה אם מדובר על מכשיר אידוי חדש, בדומה לפלאפונים בכל שנה יוצאים מכשירים יותר טובים. אנו ממליצים להתייעץ איתנו לפני כל קנייה כדי לקבל המלצה אישית על מכשיר אידוי שמתאים לך.

עוד פרמטרים חשובים בבחירת וופורייזר:

– קל לשימוש או מורכב
– קטן או גדול
– נייד או שביר
– שאיפה פתוחה או סגורה
– שליטה מלאה על נטמפרטורה או מצבים אוטומטיים
– צג למעלות או לוחית נורות
מכיוון שיש כל כך הרבה פרמטרים לבחירת מכשיר אידוי, אתם מוזמנים להתייעץ איתנו בווטסאפ ונשמח לעזור לכם, אנחנו אולי החנות אידוי היחידה בארץ שלא תמליץ לכם ישר על המכשיר הכי יקר אלא על המכשיר שהכי מתאים לצרכים שלכם.
חשוב לנו שתהנו ותפיקו את המיטב מהמכשיר, צוות הארנב יהיה אתכם בהדרכה ובשימוש הראשוני, בווטסאפ או בשיחת וידאו ואתם תמיד מוזמנים לשאול אותנו שאלות על איך להשתמש יותר טוב בוופורייזר שלכם.
כל מכשירי האידוי באתר בסטנדרט גבוה ומקבלים ביקורות טובים מלקוחות, מכשירים שנשברים מהר יכולים לפלוט חומרים בחימום או שלא מקבלים פידבקים טובים יורדים מהאתר.

 

טמפרטורה מומלצת לאידוי קנאביס

המשך: טמפרטורה גבוהה (אפוי לגמרי) אפוי לגמרי (400-430 מעלות צלזיוס / 204-221 מעלות פרנהייט) טווח זה הוא האזור האידאלי לחילוץ מקסימלי של קנבינואידים. האדים יהיו

קרא עוד »

וופורייזר לעשבים לעומת ג'וינט

וופורייזר לעומת ג'וינט: השוואה מבחינה בריאותיתהקדמה: צריכת קנאביס רפואי הפכה לנפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות. שתי שיטות הצריכה הנפוצות ביותר הן עישון ג'וינט ושימוש בוופורייזר.

קרא עוד »

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

× אנחנו כאן לרשותך