שאלות בנוגע למכשירי אידוי - וופורייזר ושאר המוצרים בחנות הארנב הירוק:

איסוף עצמי

חבוב 1: אם אני רוצה לאסוף את המוצרים מה עליי לעשות?

הארנב הירוק: כל ההזמנות מתבצעות דרך האתר, יש לסמן במעמד ההזמנה "איסוף עצמי" לאחר ההזמנה השליח שלנו יתקשר אלייך ויכוון אותך למחסן הארנב הירוק הקרוב לביתך, לאיסוף החבילה שלך. ללא דמי משלוח. המחסן הראשי שלנו נמצא בתוך דיזנגוף סנטר.

משלוח אקספרס

חבוב 2: אם אני רוצה משלוח מהיום להיום מה עליי לעשות?

הארנב הירוק: משלוח בארנב הוא עד 14 ימי עבודה אבל בדרך כלל כמה ימים, אם אתה מעוניין במשלוח דחוף, ניתן להתקשר לאחר ההזמנה ולבקש משלוח דחוף, אם נוכל נשלח לכם במשלוח אקספרס באותו היום ללא תוספת תשלום, או נארגן את החבילה לאיסוף עצמי מהמחסן הראשי שלנו בדיזנגוף סנטר.

הנחה למטופלי קאנביס רפואי

חבוב 3: איך מקבלים הנחה למטופלי קאנביס רפואי לוופורייזר או מוצרי בריאות אחרים?

הארנב הירוק: בשביל לקבל הנחה ייחודית למטופלי קאנביס רפואי יש לכתוב את מספר הרישיון של המטופל במייל לארנב הירוק arnavyarok@gmail.com עם בקשת המוצר ואנו נזכה אתכם בהנחה של עד 25% על כל מוצר. ניתן גם לשלוח את מספר הקוד לאחר ההזמנה.

אחריות על המוצרים

חבוב 4: איך מחליפים מוצר?

הארנב הירוק: על כל מכשיר אידוי וכמעט על כל המוצרים בחנות הארנב הירוק יש אחריות מלאה לשנה ויותר. אם נתקלתם בפגם, משהו לא עובד, שאלות לגביי תפעול המוצרים. אתם מוזמנים לפנות אלינו עם המוצר למחסנינו או בדואר ואנו נדאג לשביעות רצונכם המלאה, השירות לקוחות שלנו, השליחים והמעבדות עומדים לרשותכם כל הזמן. אנו גאים להיות החנות הותיקה בארץ לוופורייזרים ומוצרי הנאה ושביעות רצונכם חשובה לנו מאוד.

זמן משלוח

חבוב 5: כמה זמן לוקח למשלוח להגיע?

הארנב הירוק: משלוח לוקח בדרך כלל 3 ימים מרגע ההזמנה לכל הארץ. ויכול לקחת עד 14 ימי עבודה. ניתן להתעדכן בכל עת איפה המשלוח עומד בשירות הלקוחות שלנו ודרך המספר משלוח של הדואר או השליחים שלנו.

לנסות את המוצרים

חבוב 6: איפה ניתן לראות ולנסות את הוופורייזרים והמוצרים?

הארנב הירוק: הכי טוב זה להתרשם מכמות המידע האינסופית שיש באינטרנט ביוטיוב, בלוגים ואתרים בנושאי אורך חיים הוליסטי, ארומתרפיה או אתרים בנושא קנאביס וצמחי מרפא אחרים. אם אתם רוצים לנסות את המכשירים ניתן להזמין שליח עד הבית עם טסטרים בתוספת של 50 שקלים כדי לנסות את המוצרים הרצויים.

מכשירים מקוריים

חבוב 7: האם המוצרים שלכם הם המקוריים?

הארנב הירוק: בארנב הירוק אנו מעריכים את חשיבותה של איכות ובוחרים רק את המוצרים הטובים בעולם שניסינו בעצמינו. אנו גאים להחזיק רק מוצרים מקוריים של החברות המורשות והגדולות בעולם לוופורייזרים ובכלל. וגם אנו מתעדכנים כל הזמן בדגמים החדשים ביותר וגאים להציג את המגוון הגדול בארץ למוצרי אידוי ופנאי בריאים.

מגיעים  מהר לכל הארץ

חבוב 8: האם אתם מגיעים לכל הארץ?

הארנב הירוק: אנחנו מגיעים לכל הארץ, בתל אביב וערים אחרות יש לנו שליחים של הארנב הירוק וניתן לשלם להם גם במזומן במקום. מחוץ לת"א ניתן לקבל את המוצרים שלנו בדואר שליחים אקספרס שמגיע לכל הארץ תוך יום- יומיים, או בדואר רשום מבוטח.

עזרה בשימוש במכשירים

חבוב 9: איך משתמשים במכשירים?

הארנב הירוק: חשוב לנו שתקבלו את מיטב השימוש מהמוצרים שלנו, כדאי להתקשר לשירות הלקוחות של הארנב בטלפון מספר 03-6035395 כדיי שנתאים את המכשיר שמתאים לצרכים שלך, לאחר ההזמנה תקבל הסבר בוידאו וכתוב בעברית. ניתן גם להתקשר להוראות מדויקות, ו או לבקש הדרכה אישית.

טמפרטורה מומלצת לאידוי קנאביס

המשך: טמפרטורה גבוהה (אפוי לגמרי) אפוי לגמרי (400-430 מעלות צלזיוס / 204-221 מעלות פרנהייט) טווח זה הוא האזור האידאלי לחילוץ מקסימלי של קנבינואידים. האדים יהיו

קרא עוד »

וופורייזר לעשבים לעומת ג'וינט

וופורייזר לעומת ג'וינט: השוואה מבחינה בריאותיתהקדמה: צריכת קנאביס רפואי הפכה לנפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות. שתי שיטות הצריכה הנפוצות ביותר הן עישון ג'וינט ושימוש בוופורייזר.

קרא עוד »
× אנחנו כאן לרשותך