למה לאדות: 5 היתרונות המובילים של אידוי בוופורייזר

מכשירי הוופורייזרים מציעים כמה יתרונות אטרקטיביים על פני העישון, תוך שהם יוצרים את אותה חוויה נעימה. להלן 5 היתרונות המובילים שלנו בשימוש בוופורייזר!

חוסך כסף

כפי שמשתמשים ותיקים בוופורייזר יודעים, תהליך האידוי הרבה יותר יעיל בהפקת המרב מהקנאביס. מספר דיווחים מראים שמכשירי הוופורייזרים יעילים בין 30 ל-40 אחוזים בהשוואה לעישון. זאת אומרת שכדי להגיע לרמה זהה למה שתקבל בעת עישון, יש צורך בכמות קנאביס פחותה.
הסיבה לכך היא שבתהליך השריפה הרבה מהחומרים הפעילים נשרפים והולכים לאיבוד

בהנחה שנחשיב יעילות של 30 אחוז, זה אומר שיש להשתמש בשליש מלא מהעשב הרגיל, מה שיכול להביא לחיסכון משמעותי במשך זמן ממושך. החיסכון הזה בעל היכולת להחזיר את עלות מכשיר הוופורייזר, לעיתים תוך חצי שנה בלבד – תלוי בכמות הקנאביס שאתם צורכים.
זאת מבלי להחשיב את הכסף שיוצא על טבק ממכר, ניירות, טיפולים רפואיים, מצתים ועוד

ריח והיגיינה

אידוי אינו מייצר עשן סמיך ודביק כמו בבעירה. הסיבה לכך היא שאין זפת או כימיקלים שמשתחררים בעשן שנצמד לבגדים ולפריטים אחרים. האדים מתפזרים תוך שניות ספורות מרגע הנשיפה, ורק מי שנמצא בקרבת מקום מריחים אותו לזמן קצר, ריח האידוי הוא מתוק ועדין.

יש לכך יתרונות רבים. ראשית, הבית והבגדים שלך כבר לא יסריחו מעשן, ושנית, זה מוסיף אלמנט של דיסקרטיות מכיוון שהאדים לא עוברים רחוק לפני שנעלמים – זה יכול להיות יתרון מובהק אם אתה קרוב לשכנים או אנשים קרובים שלא אוהבים ריח עשן

שימוש קליל וכיף

להבדיל מעישון שצורך טבק נייר מצת והליך הגלגול, בוופורייזר כל מה שצריך לעשות זה לשים את העשבים בתא החימום וללחוץ על כפתור, ניקוי מכשיר אידוי זה משהו שעושים בערך פעם בשבוע במשך כמה דקות מכיוון שאידוי לא שורף את החומרים, תהליך הניקוי הוא קליל שלא כמו בעישון במקטרת.

אלגנטי

מכשירי האידוי החדשים יפים וקלים לשימוש, להבדיל מעישון שדורש הרבה מאוד זמן אקטיבי, באידוי מכיוון שההשפעה חזקה, סשן האידוי הוא קצר יותר וההשפעה מחזיקה לאורך זמן,  כמו כן אם רוצים להגדיל את ההשפעה תמיד ניתן להפעיל שוב את מכשיר האידוי ולסיים את מה שנשאר בתא החימום.

בריאות

להבדיל מסיגריות וסיגריות אלקטרוניות וופורייזר נחשב לדרך המומלצת ביותר לאידוי קנאביס רפואי ע"י משרד הבריאות וגופים רבים, אידוי בוופורייזר מעבר לזה שהוא נקי, טעים, לא יקר, ממצא יותר מהחומר, הוא גם לא מזיק לבריאות כמו עשן.
מכשירי אידוי מחממים את הקנאביס עד לנקודה שבה הוא גורם לאידוי הקנבינואידים, מבלי לגרום לחומר הצמחי להישרף. כתוצאה מכך, האדים אינם מכילים אף אחד מפחמן חד חמצני, זפת או רעלים מזיקים אחרים המצויים בעשן.
כאשר שורפים מריחואנה, העשן שנוצר מכיל כ-88% חלקיקים שאינם קנבינואידים, מה שאומר שרק חלק קטן נכנס לעשן. רוב הקנבינואידים נהרסים על ידי חום במהלך תהליך הבעירה, במקום זאת יוצרים חלקיקים שעלולים להזיק.
לעומת זאת, כאשר קנאביס מאודה, תכולת הקנבינואידים של האדים היא 95%, כאשר 5% הנותרים מורכבים מ-PAH אחד ו-caryophyllene – שמן אתרי לא רעיל שנמצא בקנאביס ובצמחים רבים אחרים. כתוצאה מכך, אדי קנאביס טהורים בריאים משמעותית מעשן.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

× אנחנו כאן לרשותך