המלצות משרד הבריאות לשימוש בקנאביס רפואי הן באידוי או באכילה.

משרד הבריאות מתיר למטופלים להחזיק בקנאביס שלהם מחוץ לבית, צריכת הקנאביס מותרת רק באכילה או באידוי בלבד. עישון אסור.

תנאי רשיון קנאביס – היחידה לקנאביס רפואי

"החזקה ומקום שימוש בקנביס למטרות רפואיות בהמשך להמלצת ועדת ההיגוי הבינמשרדית לנושא קנביס לשימוש רפואי ולמחקר, ולאחר אישור המלצות אלה על ידי מנכ"ל משרד הבריאות יש לראות את כל הרישיונות התקפים המוחזקים בידי מטופלים כאילו חלו בהם השינויים הבאים בכל הנוגע למקומות השימוש וההחזקה המותרים : 

1 .מותרת ההחזקה על ידי המטופל, של מוצר קנביס לשימוש רפואי : "שמן קנביס רפואי" )תמצית קנביס מהולה בשמן(, באריזה המקורית, בכל מקום ובכמות שלא תעלה על הכמות החודשית המאושרת לפי הרישיון או אריזה אחת מקורית )לפי הנמוך מבין השנים(. 

 2 .מותרת ההחזקה על ידי המטופל, של מוצר קנביס לשימוש רפואי : "תפרחות קנביס רפואי", )תפרחות קנביס או "גליליות" של תפרחות קנביס( באריזה המקורית, בכל מקום ובכמות שלא תעלה על כמות קנביס השווה לכמות הנדרשת לחמישה ימי צריכה )אשר תחושב לפי החלק היחסי של הכמות החודשית המאושרת ברישיון(. 

3 .מותר השימוש ב"שמן קנביס רפואי", בתצורת שימוש תת לשונית או בתצורה אחרת, שאינה אידוי או עישון של השמן )כגון טפטוף שמן הקנביס על מוצר מזון ואכילתו( בכל מקום בו לא קיים איסור פרטני לשימוש. 4 .מותר השימוש במוצרי "קנביס לשימוש רפואי", בין במוצרי "תפרחות קנביס רפואי" ובין ב"שמן קנביס רפואי" בתצורת שימוש של אידוי )להבדיל משימוש בעישון בכל דרך(, בכל מקום ובלבד שהשימוש במוצרי הקנביס יעשה ללא נוכחות אדם נוסף, בחדר נפרד עם אוורור סביר ובאישור המחזיק בנכס וכל עוד אין מדובר במקום בו קיים איסור פרטני לשימוש. במקומות ייעודיים לקטינים )דוגמת בתי ספר( חל איסור שימוש באידוי. 

5 .השימוש במוצרי "קנביס לשימוש רפואי" בעישון מותר רק במקומות שפורטו במפורש ברישיונו של המטופל. 

6 .על אף כל המפורט לעיל, אין להשתמש במוצרי "קנביס לשימוש רפואי" בכל תצורה, באזורי עבודה בהם אסור השימוש בקנביס לבעלי המקצוע )לדוגמה מפעילי רכב ציבורי, מכשור כבד וכד'( ו/או במקום בו קיים איסור פרטני לעניין שימוש או החזקה, וכן חל איסור החזקה או שימוש במוצרי קנביס לשימוש רפואי בכל תצורה, באזורי מכס )ובכלל זה : שדות תעופה, נמלים, מעברי גבול וכו'

(. מגר' יובל לנדשפט מנהל היק"ר"

היחידה לקנביס רפואי משרד הבריאות ציוץ

טמפרטורה מומלצת לאידוי קנאביס

המשך: טמפרטורה גבוהה (אפוי לגמרי) אפוי לגמרי (400-430 מעלות צלזיוס / 204-221 מעלות פרנהייט) טווח זה הוא האזור האידאלי לחילוץ מקסימלי של קנבינואידים. האדים יהיו

קרא עוד »

וופורייזר לעשבים לעומת ג'וינט

וופורייזר לעומת ג'וינט: השוואה מבחינה בריאותיתהקדמה: צריכת קנאביס רפואי הפכה לנפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות. שתי שיטות הצריכה הנפוצות ביותר הן עישון ג'וינט ושימוש בוופורייזר.

קרא עוד »

1 מחשבה על “המלצות משרד הבריאות לשימוש בקנאביס רפואי הן באידוי או באכילה.”

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

× אנחנו כאן לרשותך