איך לנקות וופורייזר "מכשיר אידוי"?

זה קל לאדות, החלק הטריקי הוא לא להשאיר שאריות.

על מנת לשמור על אידוי טהור, טעם טוב ובריאות המכשיר, כדאי לדעת לנקות אותו.

מתי לנקות את הוופורייזר?

1 – לאחר כל שימוש או כמה שימושים כשתא החימום נהיה קצת חום, יש להעביר את מברשת הניקוי בתא החימום וכדאי גם לעשות פווו (לנשוף) עם הפה.

2 – מידי שבוע תלוי בשימוש במכשיר האידוי, יש לנקות את הפיה והרשת.

3 – פעם בחודש יש לעבור על המכשיר בצורה יסודית, יש לחלק את כל המכשיר לגורמים כמה שיותר קטנים, במכשירים החדשים כמעט כל חלק מתפרק וקל לניקוי, להפריד סוללה מהתא חימום ופיה ורשתות. העצה הכי טובה שקיבלנו היא לשים בהתחלה את כל הרשתות במים רותחים, לאחר מכן יש לעבור על כל החלקים עם המברשת ולנקות את התא חימום מבפנים, אם תעשו זאת כל חודש לא תהיה לכם בעיה להחזיר את המכשיר לכמעט חדש, למנוסים יותר או הפדנטים כדאי לעבור על הפילטרים עם אלכוהול לחיטוי או מי חמצן לאוזניים מהסופר פארם, כמו כן לחמם את תא החימום ותוך כדי להעביר את המברשת בפנים, לאחר ניקוי עם אלכוהול או מנקי אוזניים יש לבדוק שאין שאריות נוזל. אנו ממליצים על ניקוי אחיד (בכל שימוש קצת ופעם בשבוע שבועים יותר יסודי) על מנת לשמור על כל הצינורות נקיים ועל הפילטרים נוצצים. חשוב מאוד לא להוסיף חומרים כמו סבון או שמפו או כל חומר אחר שלא מיועד ולא מתנדף.

כמו מקטרת גם וופורייזר דורש ניקוי, מכיוון שהחומר לא נשרף, הרבה יותר קל לנקות

בוופורייזר אתם מיד תרגישו את ההבדל בין מכשיר אידוי נקי למלוכלך כי הטעם הוא צלול ומתוק וככל שהמכשיר יותר צריך ניקוי הטעם נהיה יותר חריף והאדים נהיים יותר סמיכים.

ככל שתאדו על טמפרטורה נמוכה יותר תצטרכו פחות לנקות את הוופורייזר ורמת האידוי שלכם תהיה טהורה יותר.

אם אתם רוצים המלצה על מכשיר אידוי שקל לנקות, תרגישו חופשי לפנות אלינו.

אנחנו אולי החנות אידוי ה יחדיה בארץ שתמליץ לכם על המכשיר שהכי מתאים לכם ולא על המכשיר הכי יקר.

איך לנקות וופורייזר?
– חתיכת בד כותנה
– מקל קטן חוטר
– מיי חמצן לאוזניים או טיפה אלכוהול 99%

טמפרטורה מומלצת לאידוי קנאביס

המשך: טמפרטורה גבוהה (אפוי לגמרי) אפוי לגמרי (400-430 מעלות צלזיוס / 204-221 מעלות פרנהייט) טווח זה הוא האזור האידאלי לחילוץ מקסימלי של קנבינואידים. האדים יהיו

קרא עוד »

וופורייזר לעשבים לעומת ג'וינט

וופורייזר לעומת ג'וינט: השוואה מבחינה בריאותיתהקדמה: צריכת קנאביס רפואי הפכה לנפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות. שתי שיטות הצריכה הנפוצות ביותר הן עישון ג'וינט ושימוש בוופורייזר.

קרא עוד »

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

× אנחנו כאן לרשותך