וופורייזר מומלץ לשנת 2022

השוואה בין הוופורייזרים הטובים והנמכרים ביותר לשנת 2022

מכשירי האידוי הנמכרים ביותר בשנת 2022 בישראל הם:

מיני אף אקס MINI FX – וופורייזר קטן עם ביצועים גדולים ואיכות אידוי מעולה, ללא ספק המכשיר שמקבל את התגובות הכי טובות מלקוחות

מייטי MIGHTY – וופורייזר ותיק שמתאים בעיקר למטופלים בתפקוד נמוך שצריכים מסך וכפתורים גדולים, בניקוי שלו הם יצטרכו סיוע.

לאגסי LEGACY – המרצדס של מכשירי האידוי, מכשיר איכותי מאוד עם בקרת איכות רפואית ואחריות לכל החיים.

FLOWERMATE CAP PRO פלאוארמייט קאפ פרו – מכשיר מועדף למי שעובר מעישון לאידוי, מכשיר אידוי שמדמה עישון מוציא כמות ענקית של אדים.

 

מיני אף אקס 

הוא המכשיר שמתאים לרוב הלקוחות מכיוון שהוא מכשיר הייבריד שיכול להוציא גם אדים קרים ולכן הוא המכשיר הנמכר ביותר לשנת 2021. יש גם את האח הגדול שלו האריס, מבחינת איכות האידוי הם כמעט זהים, לאריס יש סוללה אפילו יותר חזקה. המיני אף אקס הוא מכשיר הייבריד: מכשיר שמוציא אדים קרירים אבל בכמות של וופורייזר אדים חמים, יכול להתאים גם למטפולים שאף פעם לא עישנו וגם למי שעובר מעישון לאידוי.

מייטי 

הוא המכשיר הנמכר ביותר של סטורז אנד ביקל, לאחרונה הם הוציאו גם את המייטי פלוס שלא שונה בהרבה אבל משופר, המייטי הוא המכשיר עם הכפתורים והמסך הכי גדולים וכנראה המכשיר שהכי יתאים למי שנמצא בתפקוד נמוך במיוחד וחייב כפתורים ענקיים ומסך גדול. מבחינת נקיון הוא נחשב ליותר מורכב ולכן אם אתם קונים אותו לסבתא תקחו בחשבון שתצטרכו לבוא לנקות, כמו כן הוא מכשיר אידוי שמותאים לכמות גדולה של קנאביס צריך לשים בו לפחות שליש גרם כדי להנות ממנו, שבמכשירים אחרים אפשר לשים רק 0.1 בדרך כלל.
המייטי מותאם למי שצריך וופורייזר בגלל צרכים רפואיים ואף פעם לא עישן, מי שעובר מעישון לאידוי יהיה לו קשה לעשות את המעבר הזה, כי המייטי הוא מכשיר של אדים קרים ויותר דומה ללשתות את החומרים הפעילים של הצמח ופחות דומה לעישון.

לאגסי 

הוא וופורייזר חדש מבית אייר וייפ, מכשיר אידוי איכותי במיוחד מהחומרים האיכותיים ביותר, מתאים גם למטופלים רפואיים וגם למי שרוצה לשנות מאיכות אידוי מעולה ואפס אחוז צריבה בגרון, הלאגסי הוא המכשיר היחידי כרגע שמגיע עם אחריות לכל החיים, מדובר על מכשיר קל לשימוש ואיכותי שיתאים בעיקר למי שלראשונה מתנסה באידוי ויש לו גרון רגיש עם חוש טעם איכותי, מכשיר אלגנט שמאוד קל לנקות, ניתן להחליף בו את הסוללות בקלות והוא מקבל פידבקים מעולים מלקוחות. פחות יתאים למי שעובר מעישון לאידוי כי הוא פחות מזכיר עישון.

פלאוארמייט קאפ פרו 

מכשיר קטן וקטלני, מתאים מאוד למי שעובר מעישון לאידוי, המכשיר הקטן הזה מוציא כמות ענקית של אדים סמיכים, מאוד מזכיר עישון ויכול להקל על מי שמפסיק לעשן ועובר לאדות, מכשיר מאוד אמיד ונייד עם ביצועים גבוהים, שליטה מלאה על הטמפרטורה וקל לשימוש, ישנם לא מעט לקוחות שהמכשיר הזה ספציפית עזר להם להפסיק עם הטבק והעישון.

ראש מוופורייזר רפואי

קנאביס רפואי בשבת

האם מותר לצרוך קנאביס רפואי בשבת?כן! גם שומרי שבת יכולים לצרוך קנאביס רפואי בעזרת מכשיר אידוי מיוחד. פתרון חדש לצריכת קנאביס רפואי בשבת:  מכשיר אידוי

קרא עוד »

טמפרטורה מומלצת לאידוי קנאביס

המשך: טמפרטורה גבוהה (אפוי לגמרי) אפוי לגמרי (400-430 מעלות צלזיוס / 204-221 מעלות פרנהייט) טווח זה הוא האזור האידאלי לחילוץ מקסימלי של קנבינואידים. האדים יהיו

קרא עוד »

וופורייזר לעשבים לעומת ג'וינט

וופורייזר לעומת ג'וינט: השוואה מבחינה בריאותיתהקדמה: צריכת קנאביס רפואי הפכה לנפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות. שתי שיטות הצריכה הנפוצות ביותר הן עישון ג'וינט ושימוש בוופורייזר.

קרא עוד »

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

× אנחנו כאן לרשותך