וופורייזר באנג

איזה וופורייזר הכי מזכיר חווית עישון בבאנג?

מה מיוחד בוופורייזר שדומה לבאנג?

למה להשתמש בוופורייזר עם פילטר מים?

  • מוציא כמות ענקית של אדים
  • שאיפה פתוחה 
  • המים מהווים פילטר נוסף
  • מיצוי מקסימלי

 

מה החסרונות בוופורייזר עם פילטר מים?

  • פחות נייד
  • לא דיסקרטי

המכשיר אידוי שהכי מזכיר באנג הוא כמובן ההידרולוג'י

הדגם החדש של ההידרולוג'י NX מקבל שבחים רבים, לקוחות שלא יכלו להפסיק עם העישון והבאנגים מספרים לנו שהצליחו לעשות את המעבר הזה בזכות ההידרולוג'י.

מכשיר אידוי נוסף שדומה לבאנג ומומלץ מאוד הוא האריס

האריס הוא מכשיר אידוי עם שאיפה פתוחה שמוציא כמות ענקית של אדים, ויש לו כלי מים שניתן לחבר בקלות, האריס הוא גם מכשיר מאוד נייד וגם יש לו את האופציה ל"פינוק נוסף" לחבר לו כלי מים שמוציא כמות אפילו יותר גדולה של אדים.

לאריס אח קטן שגם לו יש אופציה לחבר כלי מים "באבלר"

המיני אף אקס הוא האח הקטן של האריס, מכשיר יותר נייד שכמעט זהה לביצועים של האריס, למיני אף אקס יש באבלר חמוד שניתן לחבר לפיה בקלות. המיני אף אקס שונה מהאריס בזה שהסוללה שלו קצת יותר חלשה.

איך לבחור וופורייזר שמתאים למי שעובר מעישון בבאנג לאידוי בוופורייזר?

ההידרולוג'י הוא המכשיר הכי מפנק ויש שאומרים שמבחינת חווית האידוי הוא המכשיר הכי מתקדם בעולם, אבל יש לו חיסרון מרכזי והוא הניידות, ההידרולוג'י גם עשוי מזכוכית וגם קצת יותר גדול ממכשירי אידוי ניידים אחרים, אפשר לקנות לו תיק ששומר עליו וגם אם נשבר זה לא נורא כי כל החלקים שבו ניתנים להחלפה, אז אם הדגש הוא על חווית האידוי, ההידרולוג'י NX הוא הבחירה האולטימטיבית.

האריס הוא מכשיר אידוי מפנק עם הכלי מים ובלי, לכן הוא גם מתאים לשימוש יומיומי בחוץ וגם יש לו את האופציה לפינוק נוסף עם הבאבלר שלו. אם הדגש הוא על איכות וניידות, האריס הוא הבחירה טובה ביותר.

המיני אף אקס הוא מכשיר מעולה ולא יקר שמקבל תשבוחות רבים והוא בדרך כלל הבחירה הראשונה במעבר לוופורייזר, המיני אף אקס הוא מאוד נייד וגם לא יקר ואם הדגש הוא על מכשיר אידוי פשוט לשימוש שגם נייד גם נותן חוויה מעולה וכמובן לא יקר, המיני אף אקס הוא הבחירה הנכונה.

טמפרטורה מומלצת לאידוי קנאביס

המשך: טמפרטורה גבוהה (אפוי לגמרי) אפוי לגמרי (400-430 מעלות צלזיוס / 204-221 מעלות פרנהייט) טווח זה הוא האזור האידאלי לחילוץ מקסימלי של קנבינואידים. האדים יהיו

קרא עוד »

וופורייזר לעשבים לעומת ג'וינט

וופורייזר לעומת ג'וינט: השוואה מבחינה בריאותיתהקדמה: צריכת קנאביס רפואי הפכה לנפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות. שתי שיטות הצריכה הנפוצות ביותר הן עישון ג'וינט ושימוש בוופורייזר.

קרא עוד »

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

× אנחנו כאן לרשותך