אדים קרים

איזה וופורייזר הכי פחות שורף בגרון?

איזה וופורייזר הכי פחות שורף בגרון?

למרות שמי שעובר מעישון לאידוי יעדיף את החום בגרון שמזכיר את העשן, מי שמעולם לא עישן יעדיף מכשיר שלא שורף בגרון, מכשיר אידוי של אדים קרים אדים שעוברים חלק עם טעם ולא גורמים לשיעול. בתוך הטבק יש חומרים שגורמים לעשן לעבור בקלות בגרון והם מבטלים את אפקט השיעול, קנאביס נקי בדרך כלל גורם לשיעול לפחות בפעמים הראשונות. אז מה עושים כדי לא להשתעל ולא להשתמש בסיגריות או טבק?

  • עוברים למקטרת ארוכה, כמה שהיא יותר ארוכה העשן שיגיע יהיה יותר קר ופחות יגרום לשיעול.
  • וופורייזר עם אדים קרים, כמה שהוופורייזר יותר גדול או עם פילטר מים, האדים שנוצרו בתא החימום עוברים פילטרים ולכן לא משעלים, הפתרון האידיאלי הוא פילטר מים, כלומר באבלר או וופורייזר שעובד עם מים.
  • מורידים טמפרטורה, אבל בצורה הזאת אפשר לאבד חלק גדול מהחומרים הפעילים מכיוון שהם לא מתפרקים
  • אכילה, אמנם אכילה בדרך כלל פחות עוזרת עם כאבים או שההשפעה יותר איטית, אבל צריכת קנאביס דרך אוכל יכולה למנוע לגמריי שיעול ושימוש בטבק.
  • מכשיר אידוי נייח, מכיוון שהמרחק בין הפיה לתא החימום היא גדולה והאדים מתקררים ועוברים דרך פילטרים, מכשיר אידוי נייח פחות יגרום לשיעול.

מה החסרונות בוופורייזר עם פילטר מים?

  • פחות נייד
  • פחות דיסקרטי

המכשיר אידוי שהכי מזכיר באנג הוא כמובן ההידרולוג'י

הדגם החדש של ההידרולוג'י NX מקבל שבחים רבים, לקוחות שלא יכלו להפסיק עם העישון מספרים לנו שהצליחו לעשות את המעבר הזה בזכות ההידרולוג'י.

מכשיר אידוי נוסף שדומה לבאנג ומומלץ מאוד הוא האריס

האריס הוא מכשיר אידוי עם שאיפה פתוחה שמוציא כמות ענקית של אדים, ויש לו כלי מים שניתן לחבר בקלות, האריס הוא גם מכשיר מאוד נייד וגם יש לו את האופציה ל"פינוק נוסף" לחבר לו כלי מים שמוציא כמות אפילו יותר גדולה של אדים.

לאריס אח קטן שגם לו יש אופציה לחבר כלי מים "באבלר"

המיני אף אקס הוא האח הקטן של האריס, מכשיר יותר נייד שכמעט זהה לביצועים של האריס, למיני אף אקס יש באבלר חמוד שניתן לחבר לפיה בקלות. המיני אף אקס שונה מהאריס בזה שהסוללה שלו קצת יותר חלשה.

איך לבחור וופורייזר שמתאים למי שרגיש מאוד ולא רוצה להשתעל או שישרוף לו בגרון?

ההידרולוג'י הוא המכשיר הכי מפנק ויש שאומרים שמבחינת חווית האידוי הוא המכשיר הכי מתקדם בעולם, אבל יש לו חיסרון מרכזי והוא הניידות, ההידרולוג'י גם עשוי מזכוכית וגם קצת יותר גדול ממכשירי אידוי ניידים אחרים, אפשר לקנות לו תיק ששומר עליו וגם אם נשבר זה לא נורא כי כל החלקים שבו ניתנים להחלפה, אז אם הדגש הוא על חווית האידוי, ההידרולוג'י NX הוא הבחירה האולטימטיבית.

ישנם עוד מכשירי אידוי עם אדים קרים שרמת הצריבה שלהם קטנה מאוד וכמעט ולא גורמת לשיעול.

מייטי – המכשיר הותיק של חברת סטורז אנד ביקל יספק לכם אדים קרים וטהורים הוא כמעט ולא צורב בגרון, אבל מי שרגיש לא יצליח להסתדר איתו מבחינת השיעול, כנראה בגלל שהוא מוציא כמות יפה של אדים הוא גם גורם לשיעול.

לאגסי – ללאגסי כמעט אפס אחוז צריבה, האדים טהורים, הטעם מעולה ואפילו גורם לפחות שיעול מהמייטי ממה שאנחנו בדקנו.

יוטיליאן – היוטיליאן הוא גם פתרון למכשיר אידוי של אדים קרים שכמעט ולא שורף ולא גורם לשיעול.

ישנם עוד מכשירים של אדים קרים כמו דה וינצי אי קיו 2 והפאקס 3 שהם מכשירים טובים ומפורסמים אבל השאיפה מהם היא יותר קשה וכנראה בגלל שהם יותר קטנים הם יותר גורמים לשיעול.

 

טמפרטורה מומלצת לאידוי קנאביס

המשך: טמפרטורה גבוהה (אפוי לגמרי) אפוי לגמרי (400-430 מעלות צלזיוס / 204-221 מעלות פרנהייט) טווח זה הוא האזור האידאלי לחילוץ מקסימלי של קנבינואידים. האדים יהיו

קרא עוד »

וופורייזר לעשבים לעומת ג'וינט

וופורייזר לעומת ג'וינט: השוואה מבחינה בריאותיתהקדמה: צריכת קנאביס רפואי הפכה לנפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות. שתי שיטות הצריכה הנפוצות ביותר הן עישון ג'וינט ושימוש בוופורייזר.

קרא עוד »

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

× אנחנו כאן לרשותך