וופורייזר הסטוריה

איזה שנה הוופורייזר שלך?

מכשירי האידוי הראשונים בעולם מתחילים בשנת 2000

מכשיר האידוי הראשון בעולם הוולקנו של סטורז אנד ביקל יצא לראשונה לפני 22 שנים, כמה שנים לאחר מכן יצאו נסיונות למכשירי אידוי ניידים חלקם קיימים עד היום בגרסאות חדשות החברות הראשונות היו ארייזר שהוציא ה את הסולו, פאקס 1 של פלום יצא ב2012 הדה וינצ'י הראשון יצא ב2011 ואלו היו המכשירים המרכזיים בשוק. כל מכשירי האידוי הניידים עלו בסביבות האלף שקלים ולכולם היו חסרונות רבים ולא הגיעו לרמה של הנייחים.

רק משנת 2017 הרמה של הניידים נהייתה כמעט זהה לרמה של הנייחים מרוב שמכשירי האידוי הניידים התקדמו.

מכשירי האידוי הפופולאריים ביותר לשנת 2022

פניקס– וופורייזר קטן שעובד בטכנולוגיית הולכת אוויר חמה, לפניקס יש חימום מהיר, קל לשימוש רק ללחוץ ולשאוף. הפניקס מוציא כמות יפה של אדים עסיסיים יש לו שאיפה קלה ונעימה.

פלאואר מייט קאפ פרו – מכשיר אידוי קטנציק עם תא חימום קרמי שמוציא כמות ענקית של אדים, יש לו חימום מהיר וסוללה חזקה מאוד, מכשיר אידוי קל לשימוש עם שאיפה פתוחה, אפשר גם לשלוט על הטמפרטורה המדויקת.

אמביט – אחד המכשירים הכי טובים ולא יקרים, שאיפה פתוחה וגם יש לו טעם משובח, הוא פחות צורב בגרון אבל מוציא כמות יפה של אדים עסיסיים וטעימים.

עוד דבר שהשתנה עם השנים בעולם מכשירי האידוי זה שפעם היו קונים מכשיר ומקווים שיספיק לחמש שנים קדימה, היום כל 3 שנים מחליפים מכשיר והצרכנים היותר כבדים מחזיקים כמה.

סטורז אנד ביקל החברה הראשונה למכשירי האידוי קיימת עד היום וממשיכה לשדרג את המכשירים הותיקים ביותר בשוק המייטי והקראפטי שב2014 שידרגו את הסטנדרט למכשירי אידוי ניידים, כשהמייטי והקראפטי יצאו לא היו להם מתחרים מבחינת מיצוי החומר ועיבוד האדים, כיום יש מכשירים שיתנו חוויה טובה יותר, תלוי מה הצרכים של המשתמש.

מנסיוננו בארנב הירוק רוב האנשים שמכורים לעישון ישמחו לעבור לוופורייזר אדים חמים או למכשיר הייבריד, אנשים שחושבים לעבור מעישון לאידוי ועוברים למכשיר אידוי של אדים קרים בדרך כלל יהיה להם חסר, החום של האדים, הכמות והשאיפה הפתוחה, ככה שהוופורייזר היקר ביותר הוא לאו דווקא המכשיר שהכי תהנה ממנו ולכן אנו תמיד ממליצים להתייעץ איתנו בווטסאפ

סרטוני וידאו של הוופורייזרים המומלצים:

טמפרטורה מומלצת לאידוי קנאביס

המשך: טמפרטורה גבוהה (אפוי לגמרי) אפוי לגמרי (400-430 מעלות צלזיוס / 204-221 מעלות פרנהייט) טווח זה הוא האזור האידאלי לחילוץ מקסימלי של קנבינואידים. האדים יהיו

קרא עוד »

וופורייזר לעשבים לעומת ג'וינט

וופורייזר לעומת ג'וינט: השוואה מבחינה בריאותיתהקדמה: צריכת קנאביס רפואי הפכה לנפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות. שתי שיטות הצריכה הנפוצות ביותר הן עישון ג'וינט ושימוש בוופורייזר.

קרא עוד »

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

× אנחנו כאן לרשותך