וופורייזר סבתא

איזה וופורייזר יתאים לסבתא שלי?

וופורייזר למטופלים רפואיים בתפקוד נמוך צריך להיות קל לשימוש ואיכותי

ישנם 3 סוגי צרכנים עיקריים ומשתמשים בוופורייזר

הסטלן – יעדיף מכשיר כמה שיותר קל, כזה שמוציא כמות טובה של אדים, שממצא את החומר עד תום, קל לניקוי, נייד עם סוללה חזקה, כנראה יעדיף מכשיר של אדים חמים.

המטופל הרפואי – מטופל רפואי שאף פעם לא עישן יעדיף מכשיר של אדים קרים כזה שלא שורף בגרון בכלל, כנראה יעדיף מכשיר של אדים קרים.

מטופל בתפקוד נמוך – מטופל בתפקוד נמוך יכול להיות איש זקן, ילד או מישהו שסובל ממחלה שמשפיעה על התפקוד הפיזי שלו,  יעדיפו מכשיר של אדים קרים, כזה שלא שורף בכלל בגרון, במקרים של שיתוק או תפקוד ממש נמוך, יעדיפו מכשיר עם מנגנון דחיפת אוויר, מהנסיון שלנו הורים לילדים עם אוטיזם יעדיפו מכשיר אידוי עם צינור ודחיפת אוויר ולרוב ישתמשו בארייזר אקסטרים קיו.

איך יודעים לבחור את הוופורייזר הרפואי ביותר

רוב המטופלים יעדיפו מכשירים שעשויים מהחומרים האיכותיים ביותר, חומרים שלא יכולים בשום דרך לפלוט רעלים בזמן החימום:

– נרוסטה.

– תא חימום קרמי.

– פיה מזכוכית או קרמי.

משנת 2021 לרוב הבחירה היא בין 2 מכשירים כשהדגש הוא על האם זה צריך להיות מכשיר נייד שאפשר לקחת לכל מקום או מכשיר נייח שנמצא בבית עם המטופל.

לאגסי – וופורייזר קטן שעובד בטכנולוגיית הולכת אוויר, ללאגסי יש חימום מהיר, קל לשימוש רק ללחוץ ולשאוף. הלאגסי מוציא כמות יפה של אדים עסיסיים יש לו שאיפה קלה ונעימה. מכשיר אידוי נייד לחלוטין בסטנדרט גבוה, הוופורייזר היחידי שמגיע עם אחריות לכל החיים.

ארייזר אקסטרים קיו – מכשיר אידוי עם מנגנון דחיפת אוויר, אידוי ברמה הגבוהה ביותר, עובד גם עם שלט, וופורייזר נייח, אבל שקל לקחת ממקום למקום, יש לו שליטה על דחיפת האוויר ואופציה להשתמש בצינור או למלא שקית. מכשיר שקל לתפעל ולנקות.

כשקונים בארנב הירוק מקבלים גם שירות טכני שפעיל כל יום וזמין כל הזמן, צוות הארנב ישמח לסייע לכם להשתמש במכשיר בצורה הטובה ביותר, חשוב לנו שתקבלו את המכשיר שהכי מתאים לכם, בזמן הכי מהיר, הדרכה וליווי.

סרטוני וידאו של הוופורייזרים המומלצים:

טמפרטורה מומלצת לאידוי קנאביס

המשך: טמפרטורה גבוהה (אפוי לגמרי) אפוי לגמרי (400-430 מעלות צלזיוס / 204-221 מעלות פרנהייט) טווח זה הוא האזור האידאלי לחילוץ מקסימלי של קנבינואידים. האדים יהיו

קרא עוד »

וופורייזר לעשבים לעומת ג'וינט

וופורייזר לעומת ג'וינט: השוואה מבחינה בריאותיתהקדמה: צריכת קנאביס רפואי הפכה לנפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות. שתי שיטות הצריכה הנפוצות ביותר הן עישון ג'וינט ושימוש בוופורייזר.

קרא עוד »

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

× אנחנו כאן לרשותך